shoutbox

Sunday, August 31, 2008

ceramah sikit :P *objektif wat blog

bukan luahkan perasaan korg sndiri .

igt ni blog korg ke ? haha joke XD

buatlah sukahati korg :P

jgn tukar pass sudah .

sekeh pale smpai lebam pon x diamaafin XD

KALAU KORG CPL :

klu cpl x semestinye kene berpgangan tangan ,

klu cpl x semestinye kene hebohkan ,

klu cpl , aku kau pon boleh ,

klu cpl x berssyg2 muahh2an pon x ape ,

klu cpl x semestinye kene bersuap2 makanan ,

klu cpl x semstinye kene ambk gmbr skali ,

klu cpl x semestinye wajib kluar date ,

klu cpl x semestinye x blh kwn dgn lelaki/perempuan lain ,

klu cpl x semestinye kene pg kedai  top up just tuk ckp                                                         "slmt mlm.tata.imissyou blahh2"..yela , tkut si die merajuk *buekk

klu cpl x semestinye kene berimissyou u love me blahhhh2

klu cpl x semestinye kene pinggirkan kawan ,

klu cpl x semestinye kene blk skola jln sesame ,

klu cpl x semestinye kene mencapub kan diri dan si die ,

klu cpl x semestinye xley bgtau parents ,

klu cpl x semestinye kene gayut tiap2 hari .

korg cpl , bukannye kahwin ,

korg bertunang belum menikah .

cpl then clash cpl clash ,

igt korg tuh ade maruah lg ke ?

skit2 mntk cpl (tuk perempuan laa)

klu bdk tuh tanak korg crk yg lain .

malunye dpt kaum sejenis mcm korg ni .

xde maruah .

"eyh smlm aku nmpk die ngan tuuut ."

"dh clash ah mlm td , taktau ke ?"

"yeke ? hbstu dh ade pakwe br ? gile laa "

"player mmg cmtu . igt player die hebat ahh . aku sbgai laki lgsg x suke perempuan mcm tu , buat makwe blh , menikah ? sorry sikit . nk lah yg baik2 , lembut2 , bukannye yg x de jati diri cmtu . konon player hebatlah tuh "

"aku pon x ske . sepp2 tom2 !"

ps::jgn jdkan cpl tuh sbgai trend ..

mcm ni 

"awkk !! kwn kt sume dh cpl , kt je blum . awk dh ?"

"kt dah la . dgn tuuut . biarlah x hensem . kt x kesah . asalkan kt ade bf mcm org lain . hik2 "

"kt teringin nk cpl . jeles tgk org lain sume"

"awk mntk lah ngan spe2"

"ade sorg mamat poyo ni die pernah nak kat kt , then kt nk buat ape eyh ?"

"on jelaaa . ish apelaa"

"kt x suke die laaaa !! dh la poyo , muke mcm tempoyak dh basi . geli laa"

"kate nk pakwe ? awk nnti sume org ejek awk , nak ke ?"

"yekee ? lgpun nnti kt sorg xde pakwe , x best lah. okelah terime jela . pastu clash aah kan ? hehe"

****gile malu ade perempuan mcm ni . rsenye tade , tp klu org tu tgh bce taipan ni , sdr lah diri . x suke nk cpl jgk . ikut trend ahh tu . bnde wajib remaje kene buat ke ? haaaa ?! bende wajib muslim kne buat x nak buat ? pigilahh mabuk . hahaha XD

sekian , wassalam XD segale kekasran bahse tidak terlintas di hati saya . sekadar gurau senda bercampur kata2 pedas untuk mengingatkan kite orang perempuan :)

uishhh2 . mcm lah aku baik sgt XD

Thursday, August 28, 2008

amalina wants to mend the pieces. please read :(

salam. hello there.
amalina nak tulis gak oh!!!!!
ehh nawa, and others, kte yg upload that gambar,
and edit some of the profile thingy.

for people who have this thing against us.
err. i dont know the words. the sentence.
even the idea of some particular people once/often
say awful things about us.
i mean, what the heck man??????
kitorg tak bwat pape pon. this is a private group actually,
but people make mistakes and let slipped about what the hell is gac.

and skg, org dah tau gac ape.
do they people really think gac ni attention seeking, or
nemesis longing, or that shits?
we're not doing this gac to compete with other girls ke, ape ke.
okay?

and what upsets me the most is,
there is a people who is like GILA TALAM DUA MUKA.
terase? well maybe u shouldn't. or u SHOULD,
if u're the one that always jadi org tgh, korek2 cerita semua.

tau tak dosa mengadu domba tu camne?
and depan2 bwat baek, last2 maen belakang.
its just wrong girl.

please la jgn gaduh2, or kutuk2, or musuh2, penatla weyh.
desperate nak musuh, jgn cari kitorg.

i just want to make it clear here that,
we, gac, have no whatsoever thing against people yg bercouple.
we're fine actually.
we've never insulted any loving couple,
unless they did something so wrong like kissing.
and in case u didn't, so u're not our target.
whatever u've heard, and if u are offended, maybe korg salah paham.
okay?

should we gac did anything to offend u, we're sorry.
we regret whatever we say.
and now its up to you to think about it.

p/s ; sorry kalau ade bahasa tak best dtg dari kitorg,
yelaa sape tak marah bila org laen ckp macam2 pasal kita kan?

till then, amalina.

slam book

slam book .

nk tau ape tuh ?

diary gac :)

diary tuk ktorg luahkan perasaan .

mcm blog ni .

tp itu lbh P&C .

so mmg konfem org luar x ley bce .

klu blog korg blh je kan :)

mntk maaf klu wat slh .

sorry kpd yg post blog sblm ni ,

yg kutuk kaww2 tu .

kt dh dlete .

gonme :P

jgn lah bermusuh .

xsuke la .

Monday, August 11, 2008

holaa holaa!

hey friends!!
b4 that,this blog is posted by me-wanie(one of the vvip's):p
haha.
yea,the aim of this group us untuk membuatkan all of us sentiasa berdisiplin!!
dari segi cinta,mahupun penampilan!
therefore,
couple is FORBIDDEN for us.
well,not really,this would last when we were form 4.
ok lah tu kan.
haha.
fyi,
gac members were all 'bertudung'(i dunno what to say in english)
and have our own rules toO!!
no need to write lahh ok.
im proud and happy to be one of the gac's vvip's.
it would be the best childhood memories ever.
till then,
see ya!

PENGENALAN








Presidents; nawa + hazirah
Name given by; hazirah
VVIPs; zawani + syihan
Wacky ideas from; amalina
Slam Book's VVIP writers; shafiqah + kamilah + aisyah
Gossipers; hafizah + faten + darwisyah + izzati + zahida

layout